Hoe kunnen we SnowRepublic nog harder laten groeien?
Pagina:   1  - 2  - 3  - 4
XXXL schreef op maandag 7 december 2009 om 11:54  

Een reactie van een nieuw lid op SR;

als je wilt groeien moet je zorgen dat mensen je weten te vinden. Vinden doen mensen tegenwoordig op google. Wil je dus gevonden worden wilt dus zeggen dat je als eerste HIT in google moet verschijnen.

Als je er voor zorgt dat SR de site is waar als eerste alle wintersport 'in's and out's' zijn te vinden dan komen mensen vanzelf naar je site. Als je daarbij zorgt voor interessante artikelen, faq's en forum berichten dan blijven mensen ook terugkeren naar je site. Deze zorgen dan voor kwalitatief goede inhoud, wat je bezoekers te vrede houd. Deze zullen dan vanzelf, of met enige aansporing (dmv verwerf zoveel mogelijk nieuwe vrienden prijs), mond tot mond reclame gaan maken. Wat weer de beste marketing techniek is die er bestaat.

Aangezien jullie wat mij betreft al een heel eind in deze onderwerpen voldoen, zeg ik; ga vooral zo door! Ik vind het een zeer interessante site en zal hem ook zeker aanraden bij mijn wintersport vrienden.

Greetz XXXL

Ps: Wat ik btw zelf een zeer interessant onderwerp vind (misschien dat het al ergens staat op jullie site) zijn de reisorganisaties.
Tegenwoordig zijn er zooooo veeeel reisorganisaties dat je door de bomen het bos niet meer ziet. De een net iets goedkoper dan de ander, maar toch bieden ze allemaal dezelfde gebieden en vaak ook nog dezelfde chalets. Misschien is het een interessant artikel om hier uitleg over te geven hoe deze branche werkt, en misschien ook iets van een vergelijking of test waar uit komt welke aanbieder het beste is prijs/kwaliteit verhouding. (Een dergelijk artikel trekt waarschijnlijk ook weer nieuwe leden).

Laatst gewijzigd op: maandag 7 december 2009 om 11:58
Ralf schreef op donderdag 7 januari 2010 om 23:45  

Meer interactie, b.v. en Chat.

Edwin schreef op donderdag 7 januari 2010 om 23:55  

Dank voor jullie bijdragen, heren!

Alex schreef op vrijdag 8 januari 2010 om 10:58  

Ik zie graag de toevoeging van een smalltalk onderdeel op de homepage wensen. Waar members dmv. een sms een kort (twitterachtig) bericht kunnen sturen die op de homepage terecht komt. Bijv. als je bovenop de berg staat voor je eerste afdaling, dan snel een foto en sms .... zou toch top zijn?

Alex schreef op vrijdag 8 januari 2010 om 11:01  

Daarnaast moet ook de fotoquiz een prominente rol krijgen op de homepage, waar iedereen direct mee kan doen... misschien ook een soort widget?

arno1805 schreef op woensdag 20 januari 2010 om 0:04  

ik heb die stickers aangevraagd om s.r. te promoten .maar heb nog steeds niks binnen . kan dus niet plakken .

Edwin schreef op woensdag 20 januari 2010 om 10:58  

@arno1850: waarschijnlijk is er iets misgelopen in de verzending van de stickers. Ze zijn wederom naar je onderweg!

daffie schreef op woensdag 20 januari 2010 om 22:37  

Ik heb ze ook nog steeds niet ontvangen. Hinterglemm is dus nog stickerloos.

cojane schreef op donderdag 21 januari 2010 om 0:19  

@ Daffie Gelukkig ga ik er nog heen!

arno1805 schreef op zaterdag 23 januari 2010 om 20:31  

heb de stickers vandaag binnen gekregen. plakken plakken

Edwin schreef op zaterdag 23 januari 2010 om 23:36  

@daffie: stickers komen er nogmaals aan!

Pagina:   1  - 2  - 3  - 4

ZOEKEN

OTB
Aanbiedingen Wintersport Italie