Gazza
schreef op maandag 29 juni 2009 om 14:18
Saskia,
We zijn gisteren ook al benaderd door Wishwalker bij onze eerste trainingstocht. Zoals je op onze site/blog kunt zien hebben we een link naar de site van Wiswalker staan, en zij hebben een link naar onze site. Wij lopen nl voor een stadgenoot die een stichting heeft voor de ziekte A.L.S. Hij lijdt er zelf nl. ook aan. Foto's staan op onze site en een link. Zoals je ziet zijn we dus ook van het nuttige met het aangename combineren. Wellicht dat we in de toekomst eens aanhaken bij jullie.
Maar laten we hopen dat we allemaal weer giga bijdrages kunnen leveren om die ellende wat draaglijker te maken. En jij? ook lopen?
link
We zijn gisteren ook al benaderd door Wishwalker bij onze eerste trainingstocht. Zoals je op onze site/blog kunt zien hebben we een link naar de site van Wiswalker staan, en zij hebben een link naar onze site. Wij lopen nl voor een stadgenoot die een stichting heeft voor de ziekte A.L.S. Hij lijdt er zelf nl. ook aan. Foto's staan op onze site en een link. Zoals je ziet zijn we dus ook van het nuttige met het aangename combineren. Wellicht dat we in de toekomst eens aanhaken bij jullie.
Maar laten we hopen dat we allemaal weer giga bijdrages kunnen leveren om die ellende wat draaglijker te maken. En jij? ook lopen?
link
Saskia
schreef op maandag 29 juni 2009 om 15:21
Uhm, ik en lopen? Ja, naar mijn auto ;-) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best zou willen, maar ja......willen en doen zijn tot nu toe twee totaal uitelkaar liggende begrippen....
Ik hoop dat jullie veel geld ophalen!! Succes!!!
Ik hoop dat jullie veel geld ophalen!! Succes!!!
Edwin
schreef op dinsdag 30 juni 2009 om 17:38
Helaas een vlag hebben we - nog - niet, maar zelf sta ik wel bij de intocht.
Waarschijnlijk wel met een biertje in de hand..
Met hoeveel man gaan jullie eigenlijk?
Waarschijnlijk wel met een biertje in de hand..
Met hoeveel man gaan jullie eigenlijk?
Gazza
schreef op woensdag 1 July 2009 om 9:02
Harde kern van 3 op de 50 km (grote mannenafstand) en een harde kern van 4 op de 40 km (Met alle respect!: oude mannen en vrouwenafstand). Maar er lopen er ieder jaar weer wat debutanten mee. Het blijkt toch een aantrekkingskracht te hebben. Velen willen de Vierdaagse toch ooit één keer gelopen hebben. Dit jaar weer een beste ploeg die meedoet uit Doesburg. Vooral na het lopen is het goed vertoeven op de wedren. Het gaat ons dan ook niet echt om het wandelen, we hebben zondag ook pas voor de eerste keer getraind. Was tevens de laatste keer. Niets kan eigenlijk ook tippen aan "the real thing", het lopen van de Vierdaagse zelf.
Laatst gewijzigd op: woensdag 1 July 2009 om 16:40
Laatst gewijzigd op: woensdag 1 July 2009 om 16:40